Nuo 2022 m. veiklos kokybės įsivertinimas atliekamas vadovaujantis Ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo metodika (2021).
IPUMokyklu-veiklos-kokybes-isivertinimo-metodika
Lopšelio-darželio veiklos kokybės įsivertinimas atliekamas kaip:
visuminis įsivertinimas – tai plati lopšelio-darželio veiklos analizė pagal visas septynias veiklos sritis, rodiklius ir juos detalizuojančius kokybės kriterijus. Šis būdas yra skirtas mokyklos veiklos kokybės diagnostikai ir yra pagrindas teminiam mokyklos veiklos kokybės įsivertinimui;
teminis įsivertinimas – gili, tikslinga, išsami pasirinktos lopšelio-darželio veiklos srities analizė, kurią lopšelis-darželis atlieka norėdama įsigilinti į iššūkius keliančią mokyklos veiklos sritį.
2023-2024 M.M. VISUMINIO VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO REZULTATAI
Įsivertinimo ataskaita 2023 m.
2022-2023 M.M. VISUMINIO VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO REZULTATAI
Įsivertinimo ataskaita 2022 m.
2021-2022 M.M. VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO REZULTATAI
2021 m. gruodžio mėn. atliktas platusis įsivertinimas. Įsivertinimo metu išaiškintos stipriosios ir silpnosios pusės.
Geriausiai įstaigoje vertinami šie pagalbiniai rodikliai:
6.2.1. Strateginio plano ir metinės veiklos programos struktūra ir turinys.
6.3.1. Vadovo profesinė kompetencija.
4.1.2. Vaiko teisių garantavimas mokykloje.
Silpniau pedagogų vertinti šie rodikliai:
5.2.1. Veiklos erdvė ir jos būklė mokykloje.
1.3.1. Mokyklos bendruomenės narių bendravimo ir bendradarbiavimo kokybė.
1.1.1. Vaikų kultūra.