Vievio vaikų lopšelis-darželis
Naujienų kalendorius
2017 m. gruodžio mėn.
P A T K P Š S
« Lap    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Partneriai
Partneriai
Apklausos

Kaip vertinate mūsų paslaugas?

Apklausos rezultatai

Kraunasi ... Kraunasi ...
Informaciją apie korupcijos atvejus galima pranešti: Vievio lopšelio-darželio „Eglutė“ direktoriui (raštu, paštu) adresu: Šviesos g. 7, LT-21375 Vievis, elektroniniu paštu ringaile.j@gmail.com arba skambinti (8 528) 26 126; Vievio lopšelio-daželio „Eglutė“ korupcijos prevencijos komisijai (raštu, paštu) adresu: Šviesos g. 7 LT-21375 Vievis, elektroniniu paštu ringaile.j@gmail.com arba skambinti (8 528) 26 126; Elektrėnų savivaldybės administracijos vyresniajai specialistei Astai Tamošiūnienei (raštu, paštu) 114 kab., Rungos g. 5, LT-26110 Elektrėnai, elektroniniu paštu asta.tamosiuniene@elektrenai.lt arba skambinti telefonu 8 528) 58 057; Specialiųjų tyrimų tarnybai: raštu. Adresu: A.Jakšto g. 6, LT-01105 Vilnius; visą parą veikiančiu „karštosios linijos“ telefonu Vilniuje (8 5) 266 33 33 (taip pat ir poilsio dienomis); elektroniniu paštu pranesk@stt.lt, faksu (8 5) 266 33 07 arba svetainėje www.stt.lt

Mokyklos savęs vertinimas (Vidaus auditas) bendruomenei padeda atpažinti stipriąsias veiklos sritis ir tikslingai suplanuoti mokyklos kaitą, orientuotą į savo veiklos kokybės gerinimą. Mokyklos savęsvertinimas 
yra sistemingas mokyklos veiklos vertės tyrimas.

 

Atlikdami veiklos įsivertinimą, užduodame sau  tris klausimus:

1. Kaip mums sekasi? Kaip siekiame strateginiame mokyklos plane išsikeltų tikslų?

2. Iš kur mes žinome? Ką mums atskleidžia mokyklos veiklos rodiklių taikymas? Kurias mokyklos veiklos sritis reikėtų tobulinti?

3. Ką darysime toliau?Kaip panaudosime mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus planuodami mokyklos plėtrą?

 

Vievio vaikų lopšelis-darželis „Eglutė“ veiklos kokybės įsivertinimą vykdo nuo 2006-2007 m.m. pagal ŠMM patvirtintą „Ikimokyklinio ugdymo mokyklos vidausaudito metodiką“ (2005).

 

Vertinama 4 lygiais, kai ketvirtas yra aukščiausias. Plačiojo įsivertinimo kiekvienas rodiklis vertinamas keturiais lygiais:

4 – labai gerai – vyrauja pasiekimai;

3 – gerai – pasiekimų daugiau negu trūkumų;

2 – patenkinamai – yra rimtų trūkumų;

1 – nepatenkinamai – vyrauja trūkumai.

 

2015 – 2016 m.m. veiklos kokybės įsivertinimo rezultatai

 

Geriausiai įstaigoje vertinami šie pagalbiniai rodikliai:

3.2.2. Vaiko pasiekimų kokybė priešmokykliniame amžiuje;

4.1.2.Vaiko teisių garantavimas mokykloje;

6.2.1.Strateginio plano ir metinės veiklos programos struktūra ir turinys .

 

Silpniau pedagogų vertinti šie rodikliai:

1.3.2. Bendravimas ir bendradarbiavimas su socialiniais partneriais;

3.1.2. Mokytojų ir tėvų veiklos dermė skatinant vaiko pasiekimus ir juos vertinant;

6.3.3. Santykiai su personalu, komandų telkimas.